"Catch VD" - do czego zachęca kampania serialu "Pamiętniki wampirów"?
Spore kontrowersje wywołała kampania reklamowa nowego sezonu serialu "Pamiętniki wampirów".
Prowadzona na billboardach w Nowym Jorku i Los Angeles kampania wykorzystuje hasło "Catch VD", gdzie "VD" jest skrótem od "Vampire Diaries", czyli amerykańskiej nazwy serialu. Ale takiego samego skrótu używa się w odniesieniu do terminu "veneral disease". Czyżby więc slogan zachęcał odbiorców do złapania choroby wenerycznej?
"'VD' to po prostu skrót od 'Vampire Diaries'. Każdy kto myśli inaczej powinien raczej się przebadać" - oświadczył rzecznik stacji CW, na antenie której emitowany jest serial.
CW już wcześniej była krytykowana za nieodpowiednią grę słów w swoich hasłach reklamowych. Przykładowo serial "Plotkara" był promowany sloganem "OMFG".
Marketing
Dołącz do dyskusji: "Catch VD" - do czego zachęca kampania serialu "Pamiętniki wampirów"?