Szturm klientów i obniżek reklamuje Black Friday w Castoramie (wideo)
Sieć sklepów Castorama zaczęła kampanię reklamującą ofertę promocyjną z okazji Black Friday. Obsługą marketingową firmy zajmują się 2012 Agency i Mindshare Polska.
Spot z kampanii pokazuje, jak pracownicy sklepu Castorama tuż przed jego otworzeniem przygotowują się, niczym żołnierze na służbie, przygotowują się do szturmu zniecierpliwionych klientów tłoczących się przed drzwiami.
W kampanii reklamowana jest oferta Black Friday, która będzie obowiązywać od najbliższego piątku 23 listopada do poniedziałku 26 listopada. Będzie oba obejmować niższe ceny wybranych produktów. Oferta będzie też dostępna w serwisie Castorama.pl.
Akcja reklamowa obejmuje internet (m.in. spot i reklamy display), radio (stacje ogólnopolskie i lokalne) oraz outdoor (billboardy).
Za obsługę marketingową Castorama Polska odpowiadają agencja reklamowa 2012 Agency (kreacja) oraz dom mediowy Mindshare Polska (planowanie i zakup mediów).
Dołącz do dyskusji: Szturm klientów i obniżek reklamuje Black Friday w Castoramie (wideo)