Cannes Lions 2015: Bob Greenberg z nagrodą Lion of St. Mark
Bob Greenberg, założyciel i szef agencji reklamowej R/GA, odbierze nagrodę Lion of St. Mark na najbliższym Międzynarodowym Festiwalu Kreatywności Cannes Lions.
Nagroda Lion of St. Mark jest przyznawana "wybitnej osobowości, której oddanie i wizja przyczyniły się do postępu całej reklamowej branży”.
Pod przewodnictwem Boba Greenberga agencja R/GA została uhonorowana blisko 60 nagrodami na festiwalu Cannes Lions za różnego rodzaju kampanie, w tym promujące nowe produkty i usługi cyfrowe, czy też prowadzone w mediach społecznościowych, przestrzeni mobilnej i telewizji. R/GA zdobyła m.in. Grand Prix w 2012 r. w kategorii kampanii zintegrowanych za akcję reklamującą opaskę Nike+ Fuelband.
62. edycja Międzynarodowego Festiwalu Kreatywności Cannes Lions odbędzie się w dniach 21-27 czerwca br. Greenberg odbierze nagrodę Lion of St. Mark podczas finałowej gali w ostatnim dniu imprezy.
Dołącz do dyskusji: Cannes Lions 2015: Bob Greenberg z nagrodą Lion of St. Mark