Canal+ szykuje rebranding ZigZapa
Canal+ Cyfrowy jesienią br. zamierza przeprowadzić rebranding kanału dziecięcego ZigZap - dowiedział się nieoficjalnie portal Wirtualnemedia.pl. Stacja najprawdopodobniej otrzyma m.in. nową nazwę.
Agatha Slaby, dyrektor ds. komunikacji w Canal+ Cyfrowym, nie skomentowała wczoraj tych informacji i odesłała nas na wtorkową konferencję, gdzie stacja ma poinformować o jesiennych planach. Jak wynika z zaproszenia zaprezentowana ma tam być “nowa marka telewizji dziecięcej”
ZigZap nadaje od 2004 roku (zastąpił MiniMaxa) i kierowany jest do dzieci w wieku od 8 do 13 lat. Na antenie stacji znaleźć można seriale animowane i fabularne oraz programy o różnej tematyce. Stacja nadaje od 6.00 do 21.00, bo w godz. od 21.00 do 1.00 w nocy jego pasmo zajmuje poświęcony grom komputerowym i anime kanał Hyper.
Telewizja ZigZap dociera do ok. 3,9 mln gospodarstw domowych w Polsce za pośrednictwem sieci kablowych oraz Cyfry+. Stacja cały czas znajduje się jednak na ostatnich miejscach w rankingach oglądalności kanałów dziecięcych. W sierpniu br. udział kanału w rynku wyniósł 0,13 proc., co dało mu przedostatnie miejsce wśród 10 monitorowanych stacji dziecięcych (dane Nielsen Audience Measurement łącznie dla ZigZapa i Hypera).
Dołącz do dyskusji: Canal+ szykuje rebranding ZigZapa