SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„Było… Wróciło” - lata 90. w kampanii piwa 10,5 (wideo)

Ruszyła kampania reklamowa piwa 10,5, przywróconego właśnie do sprzedaży przez Kompanię Piwowarską. Akcję, pokazującą wspomnienia dzisiejszych 30- i 40-latków z lat 90., producent realizuje wspólnie z domem mediowym MEC.

Pierwszy raz piwo 10,5 było dostępne w sprzedaży w drugiej połowie lat 90. Było skierowane głównie do młodych osób i promowane pod hasłem „Welcome to the club”. Po kilku latach jego sprzedaż gwałtownie zmalała i zniknęło z rynku. Kompania Piwowarska testowo przywróciła je do sprzedaży latem ub.r., licząc, że z sentymentu mogą po nie sięgnąć obecni 30- i 40-latkowie (więcej na ten temat).

Testy wypadły na tyle dobrze, że teraz 10,5 trafia do znacznie szerszej dystrybucji. Będzie je można kupić m.in. w sklepach ABC, Gama, Groszek, Lewiatan, Euro Sklep i Delikatesy Centrum. Piwo jest dostępne w półlitrowych puszkach (i ich czteropakach). Identyfikacja wizualna i hasło marki pozostały niezmienne.

Kampania reklamowa 10,5 jest oparta na spotach, w których obecni 30- i 40-latkowie wspominają najważniejsze zjawiska obyczajowe i popkulturowe lat 90. Reklamy będą emitowane w serwisach VoD głównych portali i na Facebooku. Akcja obejmuje też materiały POS w punktach sprzedaży oraz serwis Dziesiecipol.info.

Koncepcję i kreację kampanii przygotował zespół komunikacji marketingowej Kompanii Piwowarskiej.

Planowaniem i zakupem mediów zajmuje się dom mediowy MEC.

Dołącz do dyskusji: „Było… Wróciło” - lata 90. w kampanii piwa 10,5 (wideo)

14 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
40-to latek
Szkoda, że obecnie sprzedaż piwa zależy nie od jakości, a od kompanii reklamowej. :-O
odpowiedź
User
husarz piwny
To nie piwo. To napój piwopodobny.
odpowiedź
User
Baba ze wsi
Teraz pora na EB i Heveliusa :) Kto podejmie rękawicę, Grupa Żywiec, Carlsberg, Van Pur?
odpowiedź