Butelka Jack Daniel’s po liftingu
W sierpniu pojawi się w Polsce whiskey Jack Daniel’s w zmodyfikowanej butelce o bardziej wyrazistych, ostrych kształtach i przejrzystej etykiecie.
Modyfikacji uległy zarówno kształt butelki jak i etykieta. Ostrzejsze krawędzie mają wzmacniać kwadratowe podziały butelki oraz postrzeganie Jack Daniel’s jako produktu premium. Prostokątne boki mają podkreślać męski charakter marki, a szersze żłobkowanie szyjki butelki tworzyć bardziej elegancki, czysty i współczesny wygląd.
Dopełnieniem kształtu butelki Jack Daniel’s jest zmodyfikowana etykieta, która zawiera najważniejsze informacje. Kolor, ornamentyka i czcionka zostały zachowane, a zmianie uległa ilość informacji znajdujących się na etykiecie. Lepszą ekspozycję zyskał charakterystyczny dla marki symbol Old No.7. Na butelce pojawił się wizerunek Jacka Daniela oraz symboliczna prezentacja etapów tworzenia whiskey: Mellowed, Matured, Tasted i Awarded.
Zmodyfikowane butelki whiskey Jack Daniel’s pojawią się w wersji 0,5l, 0,7l oraz 1l.
Komunikacja o zmianach odbywać się będzie głównie poprzez prasę handlową oraz promocje konsumenckie na spotkaniach zamkniętych. Adaptacją i produkcją materiałów graficznych zajęła się agencja Focus Advantage, natomiast kampanię PR realizować będzie agencja ComPress S.A.
Dołącz do dyskusji: Butelka Jack Daniel’s po liftingu