Budżet reklamowy sieci dilerów Peugeota dla Euro RSCG
Agencja Euro RSCG wygrała przetarg na obsługę budżetu reklamowegobrytyjskiej sieci dilerów firmy Peugeot.
Obsługująca przez ostatnie ponad dziesięć lat ten budżet agencjaMcCann Erickson Manchester również brała udział w przetargu ipomimo przegranej zachowała obowiązki dotyczące planowania i zakupumediów oraz działań PR dla sieci.
Euro RSCG obecnie jest również odpowiedzialna za globalny budżetreklamowy samej marki samochodów Peugeot.
Teraz agencja zajmie się także budżetem liczącej sobie ponad 300punktów sieci dilerów firmy motoryzacyjnej na Wyspach, któryobejmuje telewizję, radio, prasę, outdoor, media cyfrowe orazmateriały point-of-sale.
źródło: Brand Republic
Świat
Dołącz do dyskusji: Budżet reklamowy sieci dilerów Peugeota dla Euro RSCG