Brodzik i Wilczak radzą na zakupach w świątecznych reklamach SmartDomu (wideo)
Pod hasłem „Sposób na najlepsze Święta” ruszyła bożonarodzeniowa kampania reklamowa SmartDomu - programu rabatowego Cyfrowego Polsatu i Plusa. Akcję, z udziałem Joanny Brodzik i Pawła Wilczaka, przygotowały i realizują firmy marketingowe Grey Group Poland, TFP i Vizeum.

Spoty z kampanii pokazują, jak Joanna Brodzik i Paweł Wilczak w centrum handlowym doradzają różnym osobom, żeby nie robiły standardowych zakupów prezentów bożonarodzeniowych, tylko skorzystały z oferty SmartDom, w ramach której można np. otrzymać smartfon, router lub tablet Huawei, spłacane w 36 ratach. Ponadto dostępne są 10-procentowe rabaty na urządzenia AGD z oferty Plusa (maksymalnie 400 zł).

Obecna odsłona akcji reklamowej zaczęła się 15 listopada, jest prowadzona w telewizji (TVP, TVN, Polsat, kanały tematyczne Polsatu i TVN, TVP, Polo TV i Fokus TV).
Kreacją reklam zajęła się agencja Grey Group Poland. Spoty nakręcił Kamil Płocki, wyreżyserował Bartek Prokopowicz, produkcją zajęli się Mariusz Matwiejczuk i firma TFP, a za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Vizeum.
Dołącz do dyskusji: Brodzik i Wilczak radzą na zakupach w świątecznych reklamach SmartDomu (wideo)