„Bravo” z największym spadkiem sprzedaży wśród pism młodzieżowych
W maju 2014 roku wszystkie pisma młodzieżowe zanotowały spadki sprzedaży ogółem. Najwięcej stracił dwutygodnik „Bravo”, który jednak pozostał liderem zestawienia.
Z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl wynika, że średnia sprzedaż ogółem będącego liderem zestawienia dwutygodnika „Bravo” (Wydawnictwo Bauer) w maju 2014 roku wyniosła 100 738 egz. W porównaniu do analogicznego miesiąca 2013 roku pismo to zanotowało największy spadek w zestawieniu, wynoszący 37,15 proc.
>>> Zobacz Jedynki gazet i magazynów w naszym nowym serwisie
Drugie zajął magazyn „Fun Club” (Wydawnictwo Bauer), którego średnia sprzedaż ogółem w analizowanym okresie zmniejszyła się o 8,51 proc. do poziomu 67 957 egz.
Na podium znalazł się jeszcze, również wydawany przez Wydawnictwo Bauer, miesięcznik „Bravo Girl”. Jego wynik zmalał w ciągu roku o 0,84 proc. do 52 195 egz.
Natomiast czwarte miejsce zajął „Twist” (Wydawnictwo Bauer). Sprzedaż ogółem tego magazynu zmniejszyła się o 22,88 proc. i wyniosła 48 703 egz.
ZKDP | maj | |||||
Wirtualnemedia.pl | 2014 | 2013 | ||||
Tytuł | Średni nakład jednoraz. | Rozpow. płatne razem | Sprzedaż ogółem | Średni nakład jednoraz. | Rozpow. płatne razem | Sprzedaż ogółem |
Bravo | 175 080 | 100 738 | 100 738 | 219 917 | 160 286 | 160 286 |
Fun Club | 104 940 | 67 957 | 67 957 | 109 971 | 74 277 | 74 277 |
Bravo Girl | 99 969 | 52 195 | 52 195 | 114 958 | 52 639 | 52 639 |
Twist | 94 942 | 48 703 | 48 703 | 109 928 | 63 153 | 63 153 |
W maju 2014 roku w porównaniu do kwietniu 2014 roku największym wzrostem sprzedaży ogółem (o 39,28 proc.) pochwalić się mógł „Twist”. Natomiast jedyny spadek odnotowało tutaj „Bravo” - było to 0,05 proc.
ZKDP | 2014 | |||||
Wirtualnemedia.pl | maj | kwiecień | ||||
Tytuł | Średni nakład jednoraz. | Rozpow. płatne razem | Sprzedaż ogółem | Średni nakład jednoraz. | Rozpow. płatne razem | Sprzedaż ogółem |
Bravo | 175 080 | 100 738 | 100 738 | 179 941 | 100 788 | 100 788 |
Fun Club | 104 940 | 67 957 | 67 957 | 104 944 | 62 157 | 62 157 |
Bravo Girl | 99 969 | 52 195 | 52 195 | 99 850 | 47 121 | 47 121 |
Twist | 94 942 | 48 703 | 48 703 | 94 921 | 34 968 | 34 968 |
Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.
Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych formy rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.
Dołącz do dyskusji: „Bravo” z największym spadkiem sprzedaży wśród pism młodzieżowych