Brand24 ma 3610 klientów. Przejście na główny parkiet odłożone w czasie
W pierwszym kwartale 2021 roku firma Brand24 zanotowała wzrost liczby użytkowników o 18 procent rok do roku. Obecnie z platformy korzysta 3610 klientów. Jak ustaliły Wirtualnemedia.pl możliwość przejścia Brand24 z NewConnect na główny parkiet giełdy jest odłożona w czasie z powodu procedur trwających w Komisji Nadzoru Finansowego.
Brand24 jest polską firmą oferującą narzędzie do monitoringu marek w internecie. Według nowych informacji na koniec pierwszego kwartału 2021 r. z usług Brand24 korzystało 3610 klientów. W tym okresie firma przyciągnęła do siebie 140 uztkownikw netto.
Oznacza to wzrost aktywnych użytkowników o 18 proc. rok do roku oraz 4 proc. w ujęciu kwartał do kwartału. Spółka przypomina, że przekroczyła próg rentowności w czwartym kwartale ub.r. i planuje trwałe zyski. Firma nie podaje jednak na razie wyników finansowych dotyczących pierwszego kwartału br.
Czytaj także: Menedżer z T-Mobile Polska w radzie nadzorczej Brand24
Nowe produkty, główny parkiet czeka
- W pierwszym kwartale, z miesiąca na miesiąc notowaliśmy coraz lepsze wyniki sprzedażowe – zaznacza w komunikacie Michał Sadowski, współtwórca i prezes Brand24. - Tylko w marcu przybyły nam 94 nowe konta. Widać więc, że klienci dostrzegają i doceniają nowe funkcje takie, jak nasza autorska metryka Presence Score, nową wersję automatycznych maili transakcyjnych czy monitorowanie newsletterów. W ostatnim czasie pozyskaliśmy też klientów na nasz nowy produkt Custom Reports.
Brand24 podkreśla, że od początku 2021 r. wprowadza nowe, komplementarne produkty kierowane do specjalistów marketingu i PR. Są to między innymi szyte na miarę analizy sentymentu wobec danej marki, przygotowywane przez wyspecjalizowany dział analityczny wspomagany zaawansowanymi narzędziami informatycznymi. Mają one pozwalać obiektywnie oceniać efekty działań marketingowych oraz porównywać skuteczność z benchmarkiem rynkowym i bezpośrednią konkurencją.
Czytaj także: Brand24 wprowadza nowe filtrowanie danych. „Absolutna esencja wzmianek
- To nie koniec nowości w naszej ofercie - zapowiada Sadowski. - Już teraz analizujemy zainteresowanie wersją Brand24 skierowaną do inwestorów giełdowych, którzy chcą mieć kompletny i natychmiastowy dostęp do informacji o wybranych spółkach. Pozwala im to często osiągnąć przewagę informacyjną nad szerokim rynkiem.
W styczniu 2018 r. Brand24 zadebiutował na bocznym rynku NewConnect. Z kolei w marcu 2021 r. pojawiły się informacje o tym, że spółka będzie mogła przejść na główny rynek warszawskiej giełdy i skierowała do Komisji Nadzoru Finansowego prospekt dotyczący obecnych akcji, bez planów wyemitowania nowych.
Do tej pory nie ma jednak żadnych nowych doniesień o tym, czy i kiedy Brand24 miałby pojawić się na głównym parkiecie. Jak dowiedziały się Wirtualnemedia.pl proces ten na razie się przedłuża w związku z czynnościami prowadzonymi przez KNF.
Dołącz do dyskusji: Brand24 ma 3610 klientów. Przejście na główny parkiet odłożone w czasie
Przychody jak z warzywniaka, PR jak z NASA.