SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Bogusław Linda promuje ofertę T-Mobile na kartę (wideo)

T-Mobile Polska wprowadza nową ofertę na kartę, opartą na miesięcznym pakiecie usług kosztującym 25 zł oraz opcji „Bez limitu za 1 zł dziennie”. W reklamach tej oferty występuje Bogusław Linda.

Bogusław Linda w reklamie T-Mobile Bogusław Linda w reklamie T-Mobile

W nowej ofercie T-Mobile na kartę za 25 zł użytkownik otrzymuje przez miesiąc nielimitowane rozmowy do wszystkich sieci komórkowych i na numery stacjonarne, SMS-y do wszystkich sieci oraz 10 GB pakietu internetowego. Dodatkowy pakiet 1 GB internetu kosztuje 5 zł, 3 GB - 9 zł, a 5 GB - 12 zł. pakiet odnawia się automatycznie, co 30 dni, po doładowaniu konta kwotą 25 zł. Użytkownik przenoszący numer do T-Mobile na kartę dostanie 30 dni darmowego korzystania z usług.

Z kolei w ramach usługi „Bez limitu za 1 zł dziennie” można za złotówkę korzystać przez jeden dzień z nielimitowanych rozmów do wszystkich sieci komórkowych i na numery stacjonarne, SMS-ów do wszystkich krajowych sieci oraz 300 MB internetu. Opłata jest pobierana tylko wówczas, jeśli użytkownik danego dnia skorzysta z którejkolwiek z tych opcji (w przypadku internetu: po przetransferowaniu w ciągu dnia ponad 5 MB). Ważność konta wynosi 365 dni od pobrania z konta opłaty dziennej albo doładowania konta w trakcie korzystania z oferty.

Oferta „Bez limitu za 1 zł dziennie” będzie automatycznie działała ze starterami T-Mobile na kartę sprzedawanych po 1 stycznia 2017. Ponadto dotychczasowi klienci tej taryfy otrzymają wiadomość o możliwości przejścia na pakiet za 25 zł.

Twarzą reklamową nowej oferty T-Mobile na kartę jest Bogusław Linda. W spocie aktor w noc sylwestrową pomaga kobiecie, która przewraca się w czasie robienia selfie, wypowiada przy okazji stwierdzenie parafrazujące jedną z jego słynnych kwestii w filmie „Psy”. Reklamy podkreślają prostotę promowanej oferty.

Bogusław Linda to kolejna znana osoba reklamująca w br. T-Mobile Polska. Jesienią nową ofertę abonamentową Supernet promowali Maja Ostaszewska i Piotr Stramowski, a wcześniej w kampaniach sieci zadebiutowali m.in. Agnieszka Szulim, Piotr Kędzierski, Natalia Nykiel, Cleo, Patricia Kazadi i Kinga Preis.

Nowa akcja reklamowa będzie prowadzona od początku stycznia w telewizji, internecie (oprócz reklam działania w social media, strona gwarancja.t-mobile.pl i noworoczny konkurs), radiu, prasie, na outdoorze (m.in. nośniki digital signage) oraz w punktach sprzedaży T-Mobile.

Kreację kampanii przygotowała agencja Bridge2Fun, reklamy BTL-owe - agencja ARC Worldwide, działania w internecie wspiera Liquid Thread, a aktywności w social media - Agencja Warszawa. Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Starcom.

Dołącz do dyskusji: Bogusław Linda promuje ofertę T-Mobile na kartę (wideo)

28 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Marcin Kuc
Jak można było to tak spierdolić?
0 0
odpowiedź
User
.
Taa, zerżnięte od Virgin
0 0
odpowiedź
User
Mateusz234245
Błąd wpisania "promowali Maja Ostaszewksa i Piotr Stramowski".

A nie "Ostaszewksa", tutaj wpisania "Ostaszewska".
0 0
odpowiedź