Biuro Informacji Kredytowej reklamuje, że „nie straszy, tylko pomaga”
Pod hasłem „BIK nie straszy, tylko pomaga” startuje kampania reklamowa Biura Informacji Kredytowej. Akcję przygotowały firmy 180heartbeats + Jung v. Matt, Interactive Partners i Havas Media.
Kampania Biura Informacji Kredytowej promuje je jako instytucję, która pomaga dobrze przygotować się do wizyty w banku i odpowiedzialnie korzystać z usług bankowych. W reklamach występuje pluszowy bohater, który życzliwie wspiera klientów w świadomym poruszaniu się po rynku kredytowym, wskazując na zalety wynikające z dostępu do pełnej historii kredytowej, a także na korzyści alertów SMS, pomagających chronić przed wyłudzeniem kredytu i monitorować terminowość spłat.
- Kampania promuje produkty BIK dostępne online za pośrednictwem serwisu internetowego bik.pl, którego nowa odsłona ruszyła w ostatnich tygodniach - opisuje Małgorzata Bielińska, dyrektor marketingu i komunikacji Biura Informacji Kredytowej. - Chcemy uświadomić klientom, że BIK jest dla nich partnerem dającym przede wszystkim poczucie bezpieczeństwa - podkreśla.
Akcja rozpocznie się 10 czerwca i będzie prowadzona w internecie (na portalach horyzontalnych i serwisach odwiedzanych przez osoby potencjalnie zainteresowane kredytami). Formaty reklamowe przygotowała agencja Interactive Partners, koncepcję pluszowego bohatera wymyśliła agencja 180heartbeats + Jung v. Matt, a za realizację kampanii i zakup mediów odpowiada dom mediowy Havas Media. Działania z różnym natężeniem będą prowadzone do końca br.
Dołącz do dyskusji: Biuro Informacji Kredytowej reklamuje, że „nie straszy, tylko pomaga”