Bitwa pod Grunwaldem w reklamie piwa Specjal
W miastach na Mazurach prowadzona jest outdoorowa kampaniareklamowa piwa Specjal. Akcja promuje coroczną inscenizację bitwypod Grunwaldem.
Prowadzona od początku lipca outdoorowa kampania reklamowa piwaSpecjal podkreśla, że ta marka jest sponsoreminscenizacji bitwy pod Grunwaldem zaplanowanej na 18 lipca. Akcjaobejmuje siatki wielkoformatowe w Olsztynie (gdzie dodatkowowykorzystywane są nośniki systemowe BB 5x2m i FL 6x3m), Ostródzie,Iławie, Brodnicy i Nidzicy oraz nośniki w formacie 12x4m przywjazdach do tych miast.
Kreację kampanii - zaplanowanej do 20 lipca - przygotowałaagencja reklamowa Locomotiva, natomiastplanowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy MediaConcept.
Outdoor i ambient media
Dołącz do dyskusji: Bitwa pod Grunwaldem w reklamie piwa Specjal