Biorythm w spocie namawia, żeby "posłuchać swojego ciała"
Stada Poland wystartowała z pierwszą platformą dla suplementów Biorythm. Kreację przygotowała agencja OK Human.
Celem kampanii jest promowanie suplementów o przedłużonym uwalnianiu. Podkreśla unikalne podejście Biorythm do suplementacji, w zgodzie z własnym organizmem.
- To zupełnie nowe otwarcie dla marki Biorythm. Cieszę się, że stworzyliśmy ciekawą kampanię, która zarazem wpisuje się w światowe trendy dbania o zdrowie. Nasz produkt jest zupełnie wyjątkowy na rynku i zależało nam, żeby taka też była jego komunikacja – mówi
Martyna Adamus, brand manager Stada Poland.
W ramach kampanii powstał spot telewizyjny, spot digital i 3 spoty produktowe.
– Nasze podejście zostało oparte na insighcie wynikającym z unikalnej cechy samych suplementów Biorythm – to przecież nasz organizm zna najlepiej własne potrzeby. Ciało ma swój własny język, daje nam sygnały, w które powinniśmy się wsłuchać nieco uważniej – mówi Agnieszka Klimczak, co-owner OK Human - agencji, która stworzyła nową platformę kreatywną dla marki.
Emisję spotów zaplanowano w najważniejszych stacjach telewizyjnych, planowana jest również kampania digital.
Za nową platformę, strategię komunikacji i kreację odpowiada agencja OK Human. Spoty w reżyserii Jana Dybusa zostały wyprodukowane przez Papaya Films.
Dołącz do dyskusji: Biorythm w spocie namawia, żeby "posłuchać swojego ciała"