Big Picture z obsługą marek Barilla
Grupa Barilla rozszerza współpracę public relations z agencją Big Picture.
Agencja Big Picture nawiązała współpracę z Grupą Barilla w 2020 r.
W ciągu ostatniego roku agencja odpowiadała za koordynację strategii PR dwóch odsłon kampanii marki Wasa z udziałem Agnieszki Radwańskiej. Teraz współpraca została rozszerzona o kolejne produkty z portfolio Grupy – wysokiej jakości włoskie makarony oraz sosy.
Barilla z kampanią "Miłość w gestach"
W nowej globalnej kampanii marka Barilla powraca do swoich korzeni, poprzez komunikację opartą na emocjach i wyraża, podobnie jak w kreacjach z dawnych lat, pragnienie dotarcia do ludzkich serc. Razem z nowym hasłem „Barilla. Miłość w gestach”, przygotowywanie makaronu staje się sposobem na przekazanie tego, co często ciężko jest wyrazić słowami.
Przy realizacji działań PR dla projektu dla marki Barilla agencja odpowiada za przygotowanie koncepcji strategicznej w zakresie komunikacji, koordynację działań z influencerami oraz media relacje.
Za obsługę klienta po stronie agencji Big Picture odpowiada Katarzyna Kiełbasińska, PR consultant.
Barilla to rodzinna włoska firma, założona w 1877 roku.
Dołącz do dyskusji: Big Picture z obsługą marek Barilla