Biedronka walczy z ubóstwem menstruacyjnym. Vouchery za kupno podpasek czy tamponów
Biedronka uruchamia program "Razem zacznijmy okres zmian". Od 20 maja br. za zakup wybranych artykułów menstruacyjnych marki własnej Femina będzie można otrzymać voucher o wartości tych zakupów. Kupon można wykorzystać samodzielnie lub przekazać go na cele charytatywne.
Ubóstwo menstruacyjne polega na ograniczonym dostępie do środków higienicznych podczas menstruacji z powodów ekonomicznych. W Polsce duża część kobiet nie ma środków na zakup odpowiednich artykułów menstruacyjnych. 39 proc. Polek z najmniej zamożnych gospodarstw domowych musiało zrezygnować z zakupu środków higienicznych na rzecz innych domowych wydatków. Biedronka z myślą o nich stworzyła program "Razem zacznijmy okres zmian".
- Poprzez naszą akcję chcemy przyczynić się do tego, by każda kobieta w trakcie miesiączki mogła czuć się godnie i komfortowo. Ponad 80% pracowników Biedronki oraz ok. 70 proc. naszych klientów stanowią kobiety. Zapraszamy również nasze klientki i klientów, by wspólnie z nami wsparli Okresową Koalicję, której skala działania pozwoli nam zadbać o potrzeby bardzo wielu kobiet i dziewcząt w całej Polsce - komentuje Karolina Błońska-Szubstarska, starszy menedżer ds. społecznej odpowiedzialności biznesu w sieci Biedronka.
Pierwszego dnia każdego kolejnego miesiąca, każdy osoba posiadająca kartę Moja Biedronka może kupić ponownie 3 sztuki produktów higieny menstruacyjnej objętych akcją, aby otrzymać voucher.
Biedronka daje vouchery za środki menstruacyjne
W każdym miesiącu klienci posiadający kartę Moja Biedronka, którzy zakupią wybrane produkty higieny menstruacyjnej marki Femina, otrzymają voucher o wartości 100% wydanej kwoty na te produkty (za maksymalnie 3 opakowania) do wykorzystania w ciągu 7 kolejnych dni kalendarzowych.
Będzie można go wykorzystać na dowolne produkty dostępne w sklepach sieci Biedronka, z wyjątkiem standardowych wyłączeń (alkohol, papierosy, produkty żywienia początkowego, doładowania kart).
Kupon można także przekazać na rzecz organizacji społecznych działających w obszarze ubóstwa menstruacyjnego, zrzeszonych w ramach inicjatywy „Okresowa Koalicja”.
Dołącz do dyskusji: Biedronka walczy z ubóstwem menstruacyjnym. Vouchery za kupno podpasek czy tamponów
w sensie że baby śmierdzą?