Biedronka promuje się jako sponsor piłkarskiej reprezentacji darmową książką Tomasza Wołka
Z okazji meczu polskiej reprezentacji Polski z Niemcami w sobotę w warszawskich sklepach Biedronka pojawi się bezpłatna książka „Dlaczego kochamy piłkę” autorstwa Tomasza Wołka. Biedronka jest sponsorem drużyny narodowej od ponad czterech lat.
- Ta książka to próba odpowiedzi na to z pozoru banalne, tytułowe pytanie „Dlaczego kochamy piłkę?”. Miłość do futbolu jest powszechna na całym świecie - w Polsce, w Niemczech, w Ameryce Łacińskiej. Podając różne przykłady, przywołując anegdoty, próbuję opisać fenomen kulturowy, jakim jest piłka nożna. Pokazać, że może fascynować ludzi bez względu na wiek, wykonywany zawód czy miejsce zamieszkania - opisuje Tomasz Wołek, ekspert piłkarski i publicysta, w przeszłości m.in. redaktor naczelny „Życia Warszawy” i „Życia”. - Czytelnik znajdzie w książce wypowiedzi wielu osób, w tym wybitnych postaci życia publicznego, m.in. Luciano Pavarottiego, Antoniego Rudnickiego, Gustawa Holoubka czy Stefana Kisielewskiego. Wierzę, że czytelnicy odnajdą w tych historiach swoje własne powody, sentymenty, dzięki którym tak lubią i cenią piłkę - dodaje.
Licząca 144 strony książka w sobotę będzie dostępna za darmo we wszystkich sklepach Biedronki w Warszawie do wyczerpania zapasów. Jeronimo Martins Polska nie podaje, w jakim nakładzie wydrukowano książkę.
W sobotę o godz. 20:45 Polska zagra z Niemcami na Stadionie Narodowym w Warszawie w ramach eliminacji do Euro 2016, co na żywo będą transmitować Polsat i Polsat Sport (więcej na ten temat), natomiast TVP Sport i WP.pl pokażą na żywo studio pomeczowe (więcej o tym).
Biedronka jest oficjalnym sponsorem reprezentacji od połowy 2010 roku, a wiosną br. umowę przedłużono na kolejne cztery lata. Poprzednią dużą akcją marketingową związaną z tym sponsoringiem był spot z Jakubem Błaszczykowskim (obejrzyj go).
Działania Biedronki związane z reprezentacją są prowadzone pod hasłem „Wszyscy jesteśmy drużyną narodową”. Ta komunikacja w tegorocznym konkursie Effie otrzymała złoto w kategorii Long Term Marketing Excellence (zobacz szczegóły).
Dołącz do dyskusji: Biedronka promuje się jako sponsor piłkarskiej reprezentacji darmową książką Tomasza Wołka