BGŻ reklamuje pieniądze dla nowoczesnych rolników (wideo)
BGŻ rozpoczął w telewizji, radiu i prasie kampanię reklamową kontalokacyjnego AgroEskalacja. Bank promuje tą ofertę wśród rolników,podkreślając jej nowoczesność.
Startująca właśnie kampania reklamowa BGŻ pod hasłem "Zyskownerozwiązania dla nowoczesnych rolników" promuje konto lokacyjne onazwie AgroEskalacja. Przekaz koncentruje się na korzyściachpłynących z wysokooprocentowanych oszczędności przy jednoczesnejmożliwości wpłacania i wypłacania ich bez utraty odsetek.
Rozpoczęta 19 stycznia akcja prowadzona jest w telewizji (przyprogramach rolniczych w TVP1), radiu (PR1) i prasie branżowej ('TopAgrar', 'Farmer', 'Gazeta Sołecka', 'Nowoczesna Uprawa', 'AgroSerwis', 'Wiadomości Rolnicze').
Kreację kampanii zaplanowanej do połowy lutego przygotowałaagencja reklamowa Grandes Kochonos, a za zakupem i planowaniemmediów zajął się dom mediowy Optimum Media.
wideo
Dołącz do dyskusji: BGŻ reklamuje pieniądze dla nowoczesnych rolników (wideo)