Benjamin Ho nowym szefem marketingu HTC
Benjamin Ho będzie nowym szefem marketingu w firmie HTC.
Benjamin Ho będzie odpowiedzialny za globalny marketing i branding tajwańskiego producenta smartfonów. Jego zadaniem będzie wprowadzenie HTC "w następną fazę marketingu i świadomości marki". Na początek ma poprowadzić prace nad projektem określanym wewnątrz HTC jako "Marketing 2.0", którego celem jest reorganizacja działań firmy wokół "marketingu holistycznego oraz zasięgu marki na rynki masowe".
Ho obejmie funkcję szefa marketingu HTC w styczniu 2013 r., zastępując Johna Wanga, który podjął decyzję o odejściu z firmy. Nowy CMO będzie podlegał bezpośrednio dyrektorowi wykonawczemu Peterowi Chou. Z kolei Jason Mackenzie, obecny president of global sales and marketing, ma skupić się m.in. na strategiach globalnej sprzedaży i współpracy partnerskiej.
Ho przechodzi do HTC z firmy Far EasTone Telecommunications, gdzie pełnił funkcję vice president of business strategy and marketing. Wcześniej pracował jako vice president and chief marketing officer w Motorola Asia Pacific oraz dyrektor w BBDO Greater China, Dentsu oraz Young and Rubicam International.
Dołącz do dyskusji: Benjamin Ho nowym szefem marketingu HTC