Będzie wolniejszy wzrost nakładów na internetową reklamę
Na skutek spowolnienia na rynku gospodarczym w bieżącym roku wWielkiej Brytanii zostanie odnotowany wolniejszy wzrost wydatków nareklamę online.
W swoim najnowszym raporcie firma PricewaterhouseCoopers (PwC)szacuje, że w bieżącym roku wzrost nakładów na internetową reklamęw Wielkiej Brytanii wyniesie 20 procent - informuje serwisMarketing Week. To sporo mniej w porównaniu z rokiem 2007, gdywydatki te rosły w tempie 38 procent.
Segmentem internetowej reklamy, który najbardziej odczuje tospowolnienie, ma być według PwC reklama graficzna w sieci.
Za to najlepiej będzie wyglądać sytuacja w przypadku reklam winternetowych wyszukiwarkach, na które brytyjscy reklamodawcyprzeznaczą w bieżącym roku o 30 procent więcej pieniędzy niż w roku2007.
źródło: Marketing Week
Reklama internetowa
Dołącz do dyskusji: Będzie wolniejszy wzrost nakładów na internetową reklamę