BBDO Worldwide wygrywa przetarg na globalną obsługę reklamową Forda
Agencja BBDO Worldwide wygrała trwający blisko pół roku przetarg na globalną obsługę reklamową koncernu motoryzacyjnego Ford.
Ford F-150, fot.: Ford
Pracujący dotychczas dla Forda holding reklamowy WPP będzie dalej pracować dla producenta aut w zakresie mediów, produkcji, CRM oraz działań cyfrowych. Uczestnicząca w przetargu agencja Wieden+Kennedy zajmie się z kolei projektami specjalnymi.
BBDO Worldwide będzie odpowiadać za cały biznes kreatywny marki na szczeblu globalnym we wszystkich kanałach komunikacyjnych.
BBDO Worldwide rozpocznie współpracę z Fordem od 1 listopada br. Ford planuje rozpoczęcie nowej kampanii jeszcze w tym miesiącu.
Ford rozpoczął przetarg na globalną obsługę reklamową w kwietniu br.
Przetargi
Dołącz do dyskusji: BBDO Worldwide wygrywa przetarg na globalną obsługę reklamową Forda