Bartłomiej Wichniarz: z Deloitte do Questpass
Bartłomiej Wichniarz obejmuje stanowisko PR & sales executive w Questpass – start-upie realizującym działania reklamowe według idei questvertisingu.
Bartłomiej Wichniarz będzie odpowiadał za relacje z mediami i kluczowymi reklamodawcami.
– Zdecydowałem się na zmianę środowiska z korporacyjnego na start-upowe, ponieważ cenię błyskotliwe rozwiązania, które w dłuższej perspektywie mogą zmienić rynek. Wydaje się, że rozwój tradycyjnych produktów reklamowych jest u kresu możliwości. Z kolei nadchodzący kryzys ekonomiczny może zmienić całą strukturę wydatków reklamowych. W sytuacji niepewności na rynku na znaczeniu zyskują mierzalne formy reklamowe, a taką bez wątpienia jest questvertising – mówi Bartłomiej Wichniarz.
Bartłomiej Wichniarz z doświadczeniem w TVP
W latach 2010–2017 Bartłomiej Wichniarz pełnił funkcję kierownika sprzedaży Telewizji Polskiej w jednostce odpowiadającej za ofertę internetową. Doświadczenie zdobywał też w kilku warszawskich agencjach PR-owych oraz jako rzecznik prasowy i PR manager związku sportowego.
Ostatnie lata pracował w Deloitte. Zajmował się sprzedażą i rozwojem produktów prawnych oraz podatkowych w sektorze publicznym.
Dołącz do dyskusji: Bartłomiej Wichniarz: z Deloitte do Questpass