Bartłomiej Teofilski awansował w Polska Press Grupie
Bartłomiej Teofilski awansował na stanowisko head of programmatic premium w Polska Press Grupie - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl. W wydawnictwie pracuje od ponad 12 lat.
Bartłomiej Teofilski, fot. LinkedIn

Teofilski objął stanowisko head of programmatic premium w Polska Press Grupa. Pracuje w firmie od ponad 12 lat.
Zaczynał jako młodszy specjalista ds. afiliacji. Po niespełna dwóch latach został starszym specjalistą ds. afiliacji. W czerwcu 2017 roku objął stanowisko zastępcy kierownika w dziale afiliacji. Niedługo potem został zastępcą kierownika w dziale agencyjnym. Tę funkcję pełnił dotychczas.
Przed dołączeniem do Polska Press Grupa pracował m.in. w firmie BIRS, w PSPG Polska.
Personalia
Dołącz do dyskusji: Bartłomiej Teofilski awansował w Polska Press Grupie