Bartłomiej Główczyński szefem kanałów lifestylowych w Discovery
Firma Discovery Networks utworzyła stanowiska dwóch channel directorów - jeden odpowiada za kanały lifestylowe, a drugi za stacje dokumentalne. Pierwszą z tych funkcji objął właśnie Bartłomiej Główczyński, dotąd marketing director spółki.
- W ostatnich trzech latach wprowadziliśmy na rynek dwa flagowe kanały, TLC i ID, oraz przekształciliśmy Discovery World w Discovery Turbo Xtra. Podjęte działania przyniosły 30-procentowy wzrost udziałów oglądalności kanałów z portfolio Discovery Networks w grupiekomercyjnej widzów. W związku z tym, aby zbudować dogodną platformę dla dalszego wzrostu, dokonaliśmy podziału naszego portfolio na kanały lifestyle oraz kanały dokumentalne - wyjaśnia Richard Pembroke, head of channels CEN w Discovery Networks.
Jako channel director lifestyle Bartłomiej Główczyński jest odpowiedzialny za całościowe funkcjonowanie i rozwój kanałów TLC, ID oraz Animal Planet. Do jego zadań należy również zarządzanie i rozwijanie zespołu zajmującego się ofertą programową, marketingiem, PR, kampaniami on-air oraz działaniami w mediach społecznościowych.
Główczyński pracuje w Discovery Networks od 10 lat. Najpierw był członkiem zespołu sprzedaży, następnie rozwijał ofertę brand partnership firmy, a potem pełnił funkcję marketing directora. Był odpowiedzialny za liczne kampanie marketingowe dla Discovery Channel, a także za kampanie związane z wprowadzeniem na rynek i rebrandingiem kanału TLC, rebrandingiem ID oraz wprowadzeniem Discovery Turbo Xtra.
Discovery Networks prowadzi rekrutację na stanowisko channel director factual, którego zadaniem będzie rozwój kanałów dokumentalnych, w tym Discovery Channel, Discovery Science i Discovery Turbo Xtra. Do czasu jej zakończenia Richard Pembroke będzie kontynuował zarządzanie portfolio tych kanałów.
Obowiązki marketing directora w Discovery Networks przejmie dwóch consumer marketing & PR managerów. Jednym z nich jest Adam Lemański, drugiego spółka obecnie poszukuje.
Dołącz do dyskusji: Bartłomiej Główczyński szefem kanałów lifestylowych w Discovery