Bank Pocztowy reklamuje kredyt mieszkaniowy z dopłatą
W prasie trwa kampania reklamowa kredytu mieszkaniowego z dopłatą w Banku Pocztowym. Akcja podkreśla, że ta oferta zajęła pierwsze miejsce w rankingach branżowych.
W kampanii reklamowej kredytu mieszkaniowego z dopłatą w Banku Pocztowym pokazana jest męska dłoń wrzucająca monetę do skarbonki w kształcie domu. Ma to podkreślać stabilność, bezpieczeństwo i wiarygodność promowanej oferty. Kreacji graficznej towarzyszy informacja, że ten kredyt zajął pierwsze miejsce w rankingach dziennika "Polska" oraz firm Finamo i Expander. Kampania jest skierowana przede wszystkim do małżeństw i osób samotnie wychowujących dziecko, które chcą kupić własną nieruchomość.
Akcja jest prowadzona w prasie (m.in. Polska, Gazeta Wyborcza, Newsweek), oddziałach Banku Pocztowego (plakaty, ulotki) i na outdoorze (siatki elewacyjne i inne nośniki wielkoformatowe), a w najbliższym czasie obejmie również internet. Kreację kampanii - zaplanowanej do końca kwietnia - przygotowała agencja reklamowa Banah Group, natomiast zakupem mediów zajął się dom mediowy Mediaedge:cia.
Dołącz do dyskusji: Bank Pocztowy reklamuje kredyt mieszkaniowy z dopłatą
http://ocena-banku.blogspot.com
http://ocena-kredytu.blogspot.com