AXN promuje stare i nowe seriale
Stacja AXN rusza z kampanią promocyjną, która wspierać będzie nowe seriale w ramówce kanału jak "Deadwood" czy "Napiętnowany" oraz nowe sezony znanych już wcześniej pozycji jak "Medium", "Zabójcze umysły" czy "CSI: Kryminalne zagadki Miami". W akcji wykorzystana zostania prasa oraz internet.
Prasowa część kampanii realizowana będzie głównie w TV-guide'ach, a także w pismach typu people ("Gala", "Party", "Show"), tygodnikach opinii ("Polityka", "Forum", "Przekrój") oraz magazynach hobbystycznych ("Auto Świat", "Komputer Świat", "CD Action"). Natomiast w internecie akcja obecna będzie na wortalach o tematyce rozrywkowej i filmowej i bazować będzie na formatach wideo. Dodatkowo na forach internetowych, witrynach społecznościowych i serwisach lifestylowych realizowana będą działania buzz-marketingowe.
Kampania prasowa została przygotowana przez stację we własnym zakresie, natomiast media prasowe zaplanowano we współpracy z domem mediowym Maxus. Za kampanię internetową odpowiada agencja Adv.pl
Działania promocyjne potrwają od połowy listopada do połowy grudnia br.
Dołącz do dyskusji: AXN promuje stare i nowe seriale