Marka Atlantic uruchomiła grę fabularną przez chatbota
Marka zegarków Atlantic wystartowała z aktywacją, w której uczestnicy za pośrednictwem chatbota w aplikacji Messenger odbywają wirtualny rajd. Za koncepcję oraz opiekę kreatywną nad projektem odpowiada agencja Performante.
Gra powstała w ramach kampanii „777”, podsumowującej 10-lecie współpracy marki z Krzysztofem Hołowczycem. Nad jej koncepcją przez dwa miesiące pracował ośmioosobowy zespół.
W czasie gry uczestnik przemierza rajd w czasie rzeczywistym. Przed startem może wykonać telefon do Hołowczyca i odebrać od niego instrukcje, dotyczące podróży do Ameryki Południowej. Kiedy gracz „wsiada” na pokład samolotu, musi, zgodnie z rzeczywistością, odczekać kilka godzin (czas trwania lotu). Chatbot proponuje mu wtedy rozrywki takie jak na pokładach samolotu, związane z marką Atlantic.
Chatbot towarzyszy graczom przez cały czas trwania rajdu, jego wiadomości nie ograniczają się tylko do tekstu. Uczestnik otrzymuje komunikaty w formie zdjęć, nagrań audio, czy specjalnie przygotowanych linków zewnętrznych.
Za pomysł, opracowanie scenariusza i opiekę kreatywną nad przedsięwzięciem odpowiada agencja Performante.
Dołącz do dyskusji: Marka Atlantic uruchomiła grę fabularną przez chatbota