Aster reklamuje swoją ofertę w HD
Kampania "Najlepszy telewizor to nie wszystko" ma na celu zachęcićmieszkańców Warszawy i Krakowa do korzystania z oferty HD w Aster.Kampania potrwa do 14 grudnia.
Kampanię zatytułowaną "Najlepszy telewizor to nie wszystko"będzie można zobaczyć w formie 15 sek. spotów pokazujących różnicepomiędzy obrazem HD a SD na ekranach telewizorów w sklepachSaturn.
Dodatkowo pojawi się insert w kształcie dekodera HD Asterdodawany do "Gazety Telewizyjnej" (dodatku TV "Gazety Wyborczej"),przewodnika telewizyjnego "To&Owo" oraz Polityki.
W kinach sieci Cinema City, w warszawskiej Kinotece oraz kinieZakopianka w Krakowie przez trzy weekendy, począwszy od 29listopada br., prowadzone będą działania niestandardowe pod hasłem"Szczegóły przestają być drobne". Przy kasach biletowych oraz naladach będą wyeksponowane kubełki z popcornem, w których będzieumieszczony jeden 'megapopcorn'. Równolegle do akcji z popcornem,hostessy będą rozdawać widzom gumy o nienaturalnych rozmiarach.Hostessy w swoich strojach będą miały również powiekszone elementy(rzęsy, pierścionek), a to wszystko dla podkreślenia idei"Szczegóły przestają być drobne" - dzięki jakości obrazu w HDwidzisz wyraźniej każdy szczegół.
Za kreację i nadzór kampanii odpowiada agencja ChangeCommunications. Natomiast za realizację niestandardowych działańodpowiedzialna jest agencja eventowa EmLab. Za planowanie i zakupmediów odpowiada Dom Mediowy Equinox.
Obecnie w telewizyjnej ofercie programowej HD w Aster dostępnychjest 10 programów: TVN HD, Discovery HD, The History Channel HD,Eurosport HD, Luxe TV HD, National Geographic HD, Canal+ Film HD,Canal+ Sport HD, TVP HD oraz HBO HD.
Dołącz do dyskusji: Aster reklamuje swoją ofertę w HD