Artur Rojek i bracia Kacperczyk z piosenką "Syn okiennika" w kampanii whisky Grant's
Bracia Kacperczyk i Artur Rojek nagrali wspólny singel "Syn okiennika" w ramach kampanii "Ekipa na Życie" marki whisky Grant's.
Singiel "Syn okiennika" ukazuje siłę relacji między ludźmi, którzy tworzą wspólną „ekipę”, zdolną do przekraczania granic i osiągania czegoś wyjątkowego.
W ramach kampanii "Ekipa na Życie" powstała alternatywna wersji klipu "Syn okiennika", który wpasowuje się w akcję.
Premiera utworu "Syn okiennika" jest nie tylko muzycznym wydarzeniem, towarzyszy mu także pełna pasji alternatywna wersja teledysku, którą można obejrzeć na profilu Facebook marki Grant’s na Facebooku.
Utwór „Syn okiennika” jest jednym z utworów na nowej płycie braci Kacperczyk "Pokolenie Końca Świata", która ujrzała światło dzienne 23 czerwca.
Marketing niestandardowy
Dołącz do dyskusji: Artur Rojek i bracia Kacperczyk z piosenką "Syn okiennika" w kampanii whisky Grant's