Artur Leśniak w dziale strategii 180heartbeats + Jung v Matt
Artur Leśniak objął stanowisko strategy plannera w agencji reklamowej 180heartbeats + Jung v Matt. Przeszedł z Schulz brand friendly.
- Wierzę, że przyszłość branży reklamowej i szeroko pojętej komunikacji marketingowej leży na styku nowoczesnej technologii oraz designu. 180 jest agencją oferującą klientom najwyższą wartość w tych obszarach. Dla mnie jest to najlepsze miejsce do dalszego rozwoju swoich kompetencji - komentuje Artur Leśniak.
Nowy strateg 180heartbeats ostatnio pracował jako senior strategy planner i creative group head w Schulz brand friendly. Tam m.in. współpracował przy kampanii marki Wawel "Czujesz się dobrze, czynisz dobrze". Przygotowywał także kampanie dla Procter&Gamble, Canal+, Mitsubishi Polska, Maspex, Kaufland.
Wcześniej był m.in. digital strategy plannerem w Saatchi & Saatchi & Interactive Solutions
Dołącz do dyskusji: Artur Leśniak w dziale strategii 180heartbeats + Jung v Matt