Apple zapowiada konferencję Apple Watch’a i reklamuje zegarek w „Vogue”
Na 9 marca 2015 r. koncern Apple zapowiedział konferencję, na której prawdopodobnie zdradzi dalsze szczegóły dotyczące zegarka Apple Watch. Nadchodzącą premierę urządzenia ma wspierać między innymi wielostronicowa reklama w miesięczniku „Vogue”.
Apple rozesłał już do wybranych redakcji i partnerów biznesowych zaproszenia na wydarzenie, które zaplanowano na 9 marca 2015 r. w Yerba Buena Center for the Arts w San Francisco - miejscu, w którym koncern z Cupertino organizował już w przeszłości kilka swoich konferencji.
Branża technologiczna spodziewa się, że w czasie zapowiedzianego spotkania Apple zdradzi nowe szczegóły dotyczące Apple Watch’a - pierwszego w ofercie firmy urządzenia z segmentu smartwatchy. Według dotychczasowych informacji zegarek będzie oferowany nawet w kilkudziesięciu różnych odmianach różniących się między innymi kopertami i materiałami, z których zostaną wykonane elementy konstrukcji. Wśród nich mają się znaleźć Apple Watch’e wyposażone w koperty z tworzywa sztucznego, aluminium, stali, a także 18-karatowego złota (więcej informacji tutaj).
Według niepotwierdzonych na razie informacji podczas nadchodzącego wydarzenia Apple może ujawnić między innymi dokładniejsze ceny nowych urządzeń (na razie wiadomo tylko, że podstawowa wersja będzie kosztowała 349 dol., a najdroższa kilka tysięcy), a także szczegóły dotyczące ładowania zegarka.
Przygotowując się do zapowiedzianej na kwiecień br. premiery Apple Watch’a koncern z Cupertino przygotowuje też rynek na przyjęcie nowego smartwatcha, starając się pozycjonować go w segmencie lifestyle’owym i modowym. Jednym z tych działań jest reklama zegarka, która ma się ukazać w marcowym numerze magazynu „Vogue”. Na 12 stronach pojawią się zarówno duże zbliżenia konkretnych elementów urządzenia, jak i ogólne ujęcia przedstawiające cyferblat smartwatcha.
Szacuje się, że wykupienie reklamy na każdej z 12 stron „Vogue’a” kosztowało Apple co najmniej 2,2 mln dol.
Dołącz do dyskusji: Apple zapowiada konferencję Apple Watch’a i reklamuje zegarek w „Vogue”