SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Apple stawia na reklamy na ekranach urządzeń mobilnych

Potwierdziły się wcześniejsze nieoficjalne doniesienia o przejęciu firmy Quattro Wireless przez Apple.

Quattro specjalizuje się w dostarczaniu reklam wyświetlanych na ekranach urządzeń mobilnych, a wśród klientów firmy są m.in. Ford Motor, Walt Disney, National Football League, Procter & Gamble i Visa.

Przejęcie na oficjalnym blogu Quattro potwierdził dotychczasowy dyrektor wykonawczy firmy Andy Miller, obecnie wiceprezes ds. mobilnej reklamy w Apple. Szczegóły finansowe transakcji nie zostały ujawnione, ale nieoficjalnie wiadomo, że jej wartość opiewa na 275 milionów dolarów.

Quattro konkuruje z firmą AdMob, której przejęcie za 750 milionów dolarów na początku listopada minionego roku ogłosiło Google.

Dołącz do dyskusji: Apple stawia na reklamy na ekranach urządzeń mobilnych

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl