SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Anna Mucha reklamuje Oriflame na interaktywnym przystanku

W ramach kampanii reklamowej kosmetyków The One marki Oriflame z udziałem Anny Muchy w Warszawie na jednym z przystanków komunikacji miejskiej działa interaktywna wiata, przygotowana przez firmy Arena i Aduma.

Anna Mucha w reklamie OriflameAnna Mucha w reklamie Oriflame

Wiata przystankowa została wyposażona w 46-calowy ekran dotykowy, dzięki któremu każda osoba może zapoznać się z katalogiem kosmetyków Oriflame z serii The One i skomponować ich własny zestaw. Dzięki wbudowanej kamerze można sobie zrobić pamiątkowe zdjęcie , które aplikacja przetworzy, uzupełniając je o wybrany zestaw kosmetyków. Fotografia może zostać przesłana na wskazany adres mailowy.


Interaktywna wiata (należąca do firmy AMS) działa w centrum Warszawy od 18 kwietnia. Jej pomysł i koncepcję aplikacji dotykowej opracował dom mediowy Arena, a produkcją i wdrożeniem aplikacji zajęła się agencja Aduma.

Cała kampania reklamująca serię The One zaczęła się pod koniec marca i jest prowadzona w prasie, internecie i na outdoorze (zobacz więcej).

Dołącz do dyskusji: Anna Mucha reklamuje Oriflame na interaktywnym przystanku

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Informator
Wiata stoi we Wrocławiu przy Dworcowej, nie w Warszawie.
odpowiedź
User
Błąd
Szanowni Państwo, wiata stoi we Wrocławiu, a nie w centrum Warszawy. W tle zdjęcie widać wrocławski Dworzec Główny.
odpowiedź