Anna Miotk: z Newspoint na dyrektora ds. komunikacji w PBI
Z początkiem października Anna Miotk objęła stanowisko dyrektora ds. komunikacji w spółce Polskie Badania Internetu (PBI). Wcześniej pracowała m.in. w firmach Newspoint, ITBC Communication i On Board PR.
W PBI Anna Miotk odpowiada za stworzenie i realizowanie strategii komunikacyjnej spółki, a także za wybrane działania związane z rozwojem produktów i usług. Bezpośrednio podlega prezesowi firmy, Andrzejowi Garapichowi.
Poprzednio komunikacją PBI zajmowała się Joanna Trybuchowska, która odeszła niedawno ze spółki.
Anna Miotk ostatnio pracowała jako dyrektor ds. badań i rozwoju w firmie Newspoint oferującej usługi z zakresu monitoringu internetu. Odpowiadała za raporty i analizy medialne, rozwój produktów i usług firmy z zakresu monitoringu social media oraz wybrane działania marketingowe.
Przedtem, w latach 2005-2007, pracowała jako account manager w agencji ITBC Communication, gdzie m.in. koordynowała realizację strategii komunikacyjnych dla firm z sektora nowych technologii (m.in. Avaya, ArchiDoc, Epicor Software Corporation, Interactive Intelligence, Sabre Holdings). Wcześniej była zatrudniona w Weber Shandwick, gdzie realizowała projekty dla firm z sektorów nowych technologii, FMCG i ochrony zdrowia, oraz w On Board PR, gdzie opracowała metodologię Diagnozy Medialności Produktu opatentowaną przez firmę w 2004 roku.
Prowadzi blog annamiotk.pl o strategii komunikacji, napisała książki „Badania w public relations” i „Skuteczne social media”.
Anna Miotk jest doktorem nauk politycznych, w Zakładzie Komunikacji Społecznej Instytutu Dziennikarstwa Uniwersytetu Warszawskiego, wcześniej ukończyła studia magisterskie z socjologii na Uniwersytecie Gdańskim.
Dołącz do dyskusji: Anna Miotk: z Newspoint na dyrektora ds. komunikacji w PBI