Anna Karczmarczuk prezesem Ipsos Polska
Anna Karczmarczuk dołączyła do instytutu badawczego Ipsos Polska obejmując stanowisko prezesa. Przeszła z TNS Polska. Ostatnio prezesem był Kurt Thompson.
Karierę rozpoczynała w roku 1993 w agencji badawczej CASE. Następnie w latach 2001-2004 pracowała w PTC (operator Ery). W roku 2005 objęła stanowisko kierownika zespołu TNS OBOP (obecnie TNS Polska) w sektorze nowoczesnych technologii. Trzy lata później awansowała na stanowisko dyrektora badań marketingowych. Przez ostatnie trzy lata pełniła funkcję dyrektora ds. kontaktów z klientami w TNS Polska.
Obroty branży badawczej spadły do 562 mln zł. Liderem AC Nielsen Polska przed Millward Brown i Gfk Polonia (TOP 16)
Anna Karczmarczuk ukończyła studia w Instytucie Stosunków Międzynarodowych Uniwersytetu Warszawskiego.
Zmiany personalne
Dołącz do dyskusji: Anna Karczmarczuk prezesem Ipsos Polska