Oferty z Amazona na platformie należącej do Allegro
W porónywarce Ceneo, należącej do Allegro, pojawiły się oferty z polskiej wersji platformy Amazon, działającej od prawie dwóch lat.
- Dostęp do asortymentu Amazon.pl na platformie Ceneo to powiększenie możliwości wyboru produktów dla wszystkich naszych użytkowników. Jest to kolejny krok, a nawet skok, w urzeczywistnianiu naszej misji dostarczania najbardziej atrakcyjnych ofert ze sklepów internetowych, przy jednoczesnym zapewnieniu najniższych cen i gwarancji bezpiecznych zakupów - komentuje Marcin Wolnicki, sales manager w Ceneo.
Polska wersja platformy Amazon ruszyła wiosną ub.r., natomiast w październiku ub.r. wprowadzono na niej usługę subskrypcyjną Amazon Prime. W październiku br. platforma przyciągnęła 7,61 mln użytkowników, każdego średnio na 4 minuty i 46 sekund (według badania Mediapanel).
- Amazon.pl oferuje ogromny wybór najlepiej sprzedających się produktów, a nasi klienci mogą korzystać codziennie z niskich cen oraz szybkiej, darmowej i wygodnej dostawy dzięki Amazon Prime. Jesteśmy podekscytowani, że polscy klienci mogą teraz być stale na bieżąco z najlepszymi okazjami Amazon na Ceneo 0 podkreśla Andreas Katsiamis, szef ekspansji marketingowe w Europie i dyrektor marketingu na rynkach wschodzących w Amazonie.
Na Ceneo.pl dostępnych jest obecnie nawet 30 mln aktywnych ofert, ich liczba jest poszerzana.
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń z mediów i marketingu
Ceneo należy do grupy Allegro, która w pierwszej połowie br. przy wzroście wpływów o 18,8 proc. do 2,99 mld zł zanotowała wzrost wydatków operacyjnych o 41,2 proc., głównie wskutek o połowę wyższych kosztów dostaw. Rentowność obniżyły straty przejętych w kwietniu br. Mall Group i WE|DO CZ, w konsekwencji w drugim kwartale br. wynik netto grupy Allegro zmalał rok do roku z 259,9 mln zł zysku do 63,5 mln zł straty.
Półroczne przychody z Ceneo zwiększyły się z 90,6 do 90,9 mln zł.
Dołącz do dyskusji: Oferty z Amazona na platformie należącej do Allegro