„Always in motion” - OMD zmienia identyfikację
Dom mediowy OMD wprowadza nową identyfikację wizualną opartą na haśle „Always in motion”. Jej głównym elementem jest logotyp w pięciu wariantach.
Nowa identyfikacja domu mediowego OMD ma podkreślać jego najważniejsze atuty: umiejętność identyfikowania i dynamicznego dostosowywania się do dynamicznie zmieniającej się rzeczywistości medialno-komunikacyjnej. Tę zmienność odzwierciedla claim firmy „Always in motion” oraz jej logotyp w pięciu wersjach obrazujących ruch.
- Zawsze rozumiałem potrzebę zmian i starałem się przewidzieć kierunek, w jakim podąży rynek. Innowacja napędza moją wizję firmy i definiuje styl pracy jej zespołów - przekonuje Jakub Bierzyński, założyciel i szef OMD. - Obecny rebranding rozpoczyna również serię inwestycji w kolejne po RTB innowacyjne narzędzia, mające na celu umacnianie naszej przewagi konkurencyjnej - zapowiada.
Dołącz do dyskusji: „Always in motion” - OMD zmienia identyfikację