Alma Market miała 59,05 mln zł straty netto w 2009 r
Spółka Alma Market, właściciel sieci delikatesów, miała 59,05 mln zł skonsolidowanej straty netto przypisanego akcjonariuszom jednostki dominującej w 2009 roku wobec 16,37 mln zł zysku rok wcześniej, podała spółka w raporcie.
Strata operacyjna na poziomie grupy wyniosła 49,49 mln zł wobec 25,72 mln zł zysku rok wcześniej.
Skonsolidowane przychody wyniosły 1009,51 mln zł wobec 868,89 mln zł rok wcześniej.
We wcześniejszym raporcie kwartalnym podano, że narastająco w I-III kw. 2009 roku spółka miała 34,11 mln zł skonsolidowanej straty netto wobec 16,73 mln zł zysku rok wcześniej, przy przychodach odpowiednio 719,61 mln zł wobec 614,22 mln zł.
W ujęciu jednostkowym, w 2009 roku spółka miała 49,92 mln zł straty netto wobec 5,72 mln zł zysku rok wcześniej.
Dołącz do dyskusji: Alma Market miała 59,05 mln zł straty netto w 2009 r