Agnieszka Świerczewska szefową działu sprzedaży w Abi Media Holdings
Agnieszka Świerczewska została dyrektorką sprzedaży w Abi Media Holdings. Ostatnio pracowała jako key account manager w agencji Clickad.
Agnieszka Świerczewska

Agnieszka Świerczewska jest odpowiedzialna za sprzedaż w grupie i rozwój nowych produktów oraz kanałów sprzedaży. Odpowiada za działania komercyjne w sektorze digitalu, outdooru i DOOH.
Świerczewska ma ponad 20-letnie doświadczenie zawodowe. Do zespołu Abi Media przeszła z Clickad, gdzie odpowiadała za realizację budżetów oraz za budowanie relacji z kluczowymi klientami firmy.
Wcześniej, w Cityboard Media zarządzała działem new business. Z kolei w News Outdoor Poland pracowała jako dyrektor sprzedaży bezpośredniej.
Personalia
Dołącz do dyskusji: Agnieszka Świerczewska szefową działu sprzedaży w Abi Media Holdings