Agnieszka Pudło: z H&M do newonce.media
Agnieszka Pudło objęła nowo utworzoną funkcję brand & business development directora w grupie newonce.media. Poprzednio pracowała w H&M, a wcześniej m.in. w River Island i Ultimate Fashion.
W grupie newonce.media Pudło zarządza nowo powstałym działem brand & business development odpowiadającym za stałą weryfikację modelu biznesowego firmy oraz wdrażanie i rozwój projektów poszerzających jej portfolio grupy. Ponadto jest odpowiedzialna za budowanie relacji ze strategicznymi partnerami firmy.
- Współpracę z Agnieszką rozpoczęliśmy bezpośrednio przed koronawirusem, nie mając wówczas jeszcze świadomości, jak istotną stanie się posiadana przez nią kompetencja układania modelu biznesowego i istniejących w organizacji struktur kreatywnych i produkcyjnych oraz procesów niejako od nowa. Jej niezwykła przenikliwość i rynkowa intuicja sprawiają, że nasze nadzieje na wyjście z branżowego kryzysu nie tylko obronną ręką, ale też z dodatkowymi atutami w dłoni, nabierają realnych kształtów - zapewnia Michał Michalski, CEO newonce.media.
- Zastałam tu specjalistów w swoich dziedzinach. Każdy ma inną historię, pochodzimy z topowych marek, mediów, są też ludzie wychowani przez newonce. Cieszę się, że mam możliwość siąść z nimi przy stole. Michał mówi często, że „robimy ruchy”. Nie mogę doczekać się kolejnych - komentuje Agnieszka Pudło.
Od grupy newonce.media należą serwisy newonce.net i newonce.sport (ten drugi ruszył w styczniu br.), internetowe newonce.radio, drukowany magazyn newonce.paper oraz newonce.bar położony w centrum Warszawy.
Agnieszka Pudło poprzednio przez pięć lat pracowała jako w H&M, ostatnio jako brand activation manager. Odpowiadała za komunikację ATL, BTL i projekty niestandardowe, w tym festiwal H&M Loves Music.
Wcześniej pracowała w dziale marketingu Ultimate Fashion, m.in. jako marketing manager River Island.
Dołącz do dyskusji: Agnieszka Pudło: z H&M do newonce.media