Agnieszka Anielska odpowiada za rozwoju nowego biznesu Grupy Bauer Media
Agnieszka Anielska, była prezes spółek Murator i Time, dołącza do Grupy Bauer Media. Od października br. obejmie stanowisko szefowej nowoutworzonego działu rozwoju nowego biznesu dla rynków Europy Centralnej i Wschodniej.
Kierowany przez Anielską dział zajmie się pozyskiwaniem i rozwijaniem dla Grupy Bauer Media nowych projektów biznesowych w rejonie Europy Środkowej i Wschodniej.
- Wierzę, że poprzednie doświadczenia Agnieszki z tradycyjnych mediów i te nowe z dziedziny startupów pomogą nam skutecznie konkurować na szybko zmieniającym się rynku - mówi Witold Woźniak, członek zarządu Grupy Bauer Media.
- Chciałabym stworzyć nową jakość w sposobie pozyskiwania i implementowania w ramach grupy nowych projektów - zapowiada Agnieszka Anielska.
W latach 2004-2012 Agnieszka Anielska pracowała w Grupie ZPR Media jako prezes spółek Murator i Time. Wcześniej była dyrektor zarządzającą G+J Polska (obecnie Burda Media Polska). Zanim rozpoczęła karierę w mediach, pracowała dla firmy farmaceutycznej Novartis i była konsultantem w firmie Ernst&Young.
Anielska ostatnio angażowała się w inicjatywy łączące tradycyjny biznes z internetem. Jest założycielem i głównym udziałowcem Probello, agregatora usług urodowych. Była też jednym z partnerów-założycieli projektu cyfrowej gotówki Billon. Jest ponadto mentorem w hub:raum - programie spółki T-Mobile dla startupów technologicznych.
Grupa Bauer Media w Polsce ma wydawnictwo prasowe wydające 38 tytułów prasowych, trzy stacje radiowe na czele z RMF FM oraz portal internetowy Interia.pl.
Dołącz do dyskusji: Agnieszka Anielska odpowiada za rozwoju nowego biznesu Grupy Bauer Media