Ruszyła agencja komunikacji wizualnej Wyraz. Jej założycielką Małgorzata Bieroza
Na rynku działa nowa agencja Wyraz, specjalizująca się w projektowaniu, identyfikacji i brandingu marek, a także pozycjonowaniu i strategii. Jej założycielką jest Małgorzata Bieroza.
Trzon zespołu tworzą prezeska Małgorzata Bieroza - projektantka, Paweł Jasiński - odpowiedzialny za budowanie działu strategii (doświadczenie w BNA, 2012, VML&YR, Przestrzeń) - oraz Małgorzata Komorowski (Maciaszek), która odpowiadać będzie głównie za rozwój biznesu i współpracę z klientami.
- Nasze rozmowy z klientami wskazują jasno, że na rynku brakuje agencji designerskiej z silnym zapleczem strategicznym. Postanowiliśmy połączyć te dwa obszary kompetencji i tworzyć skuteczny design oparty na wiedzy. To o tyle kluczowe, że przecież prace projektowe, szczególnie brandingowe, zazwyczaj idą w parze z większymi zmianami w obszarze marki. Bez strategii skazani jesteśmy na błądzenie lub zawierzenie intuicyjnym ocenom - mówi Małgorzata Bieroza.
W tej chwili zespół i partnerzy agencji Wyraz to kilkanaście osób. Wyraz wspierał agencją Przestrzeń w rebrandingu Nałęczowianki, wprowadzeniu nowej komunikacji Decathlonu jak i codziennej obsłudze projektowej.
Agencja ma na koncie rebranding gali i festiwalu Fryderyki. W tej chwili pracuje nad kilkoma projektami brandingowymi, które niebawem zostaną wdrożone na rynek.
Dołącz do dyskusji: Ruszyła agencja komunikacji wizualnej Wyraz. Jej założycielką Małgorzata Bieroza