Agencja Warszawa wygrywa przetargi na obsługę LG Electronics Polska
Firma LG Electronics Polska rozstrzygnęła przetargi na prowadzenie komunikacji w social media oraz całościową obsługę strategiczno-kreatywną marki LG. Oba budżety zdobyła Agencja Warszawa.
Agencja Warszawa będzie odpowiadać za strategię i kreację działań reklamowych wszystkich kategorii produktowych LG Electronics Polska w kanałach komunikacji offline i online – od digitalu, przez akcje ambientowe, akcje w sklepach jak i aktywacje niestandardowe. Pierwszą akcją realizowaną przez zespół jest kampania promująca smartfony LG V30 i LG G6 oraz LG Q6 pod hasłem #OdrzucamyRamy, w której udział biorą Reżyser Życia i Sylwester Wardęga.
We wcześniejszym przetargu Agencja Warszawa wygrała obsługę LG Electronics Polska w social media.
- Nasze uznanie zdobyło zarówno strategiczne podejście, jak i kreatywne pomysły, m.in. na aktywacje ambientowe, dobrze wpasowujące się w nowe pozycjonowanie marki LG - mówi Daniel Czok, senior marketing manager LG Electronics Polska.
Jednocześnie marketer wybrał w przetargach nowy dom mediowy - Mets oraz agencję public relations - Monday.
Dołącz do dyskusji: Agencja Warszawa wygrywa przetargi na obsługę LG Electronics Polska