Agencja Kalicińscy autorem kampanii Payback
Agencja Kalicińscy odpowiada za stworzenie kreacji do dwóch kampanii promujących aplikację Payback oraz Payback Go.
W ramach akcji Akcja Aplikacja każdy uczestnik programu, który do tej pory nie pobrał mobilnej aplikacji Payback, będzie mógł otrzymać na swoje konto 500 punktów. Wystarczy zainstalować aplikację i aktywować specjalny kupon, by odebrać dodatkowe punkty za pierwsze logowanie.
Akcja Aplikacja jest promowana w kanałach własnych Payback, w tym w aplikacji i na stronie payback.pl, a także w social mediach i internecie. Komunikacja obejmuje też nośniki reklamowe poszczególnych partnerów programu.
Przy realizacji kampanii „Akcja Aplikacja” agencja odpowiadała za stworzenie kreacji, materiałów do komunikacji digitalowej (szata graficzna onepagera, banery display, mailingi), materiałów POS (plakat, wobbler) oraz materiałów graficznych do komunikacji w mediach społecznościowych.
Ponadto aplikacja Payback zyskała nową funkcję, która dostępna jest dla klientów dwóch największych partnerów programu: sieci stacji paliw bp oraz sklepów wielkopowierzchniowych Kaufland. Funkcja Payback Go umożliwia każdemu uczestnikowi programu, który znajdzie się w promieniu 200 m od stacji lub sklepu na zapoznanie się ze wszystkimi ofertami od danego partnera. Rozwiązanie oparte jest na geolokalizacji.
Rozwiązanie Payback Go jest promowane w internecie oraz kanałach własnych marki m.in.: w aplikacji i na własnej stronie. Dodatkowo komunikacja obejmuje też nośniki reklamowe na stacjach bp i w sklepach Kaufland.
W ramach akcji Payback Go agencja Kalicińscy odpowiadała za stworzenie kreacji. Do jej zadań należało również przygotowanie materiałów do komunikacji digitalowej (elementy graficzne landing page, banery display, mailingi) oraz na nośniki reklamowe partnerów programu.
Agencja Kalicińscy współpracuje z Payback od 2019 roku.
Dołącz do dyskusji: Agencja Kalicińscy autorem kampanii Payback