Agencja Ciszewski PR stworzyła nową firmę
Grupa Ciszewski Public Relations przekształciła dział finansowy w osobną firmę. Będzie się ona zajmować komunikacją firm finansowych ze szczególnym uwzględnieniem działań wykorzystujących social media i internet.
Wyodrębniona przez grupę Ciszewski Public Relations firma o nazwie Ciszewski Financial Communications będzie obsługiwać firmy finansowe w zakresie media relations, eventów, komunikacji wewnętrznej i kryzysowej oraz komunikacji marketingowej wykorzystującej social media internet i marketing bezpośredni. Ponadto wraz z innymi firmami należącym go Ciszewski PR będzie świadczyć usługi związane z marketingiem sportowym oraz corporate identity, design i produkcją.
Ciszewski Financial Communications powstała z przekształcenia działu PR finansowego w Ciszewski Public Relations. Firmą będzie kierował dwuosobowy zarząd, w którym funkcję prezesa objął Jerzy Ciszewski, a wiceprezesa odpowiedzialnego za generalne zarządzanie firmą - Paweł Tomczuk. Większościowym udziałowcem nowej firmy została grupa Ciszewski PR, a pozostałe aktywa należą do Tomczuka.
Zarządzający grupą tłumaczą wyodrębnienie nowego podmiotu szybkim rozwojem komunikacji finansowej w ostatnich latach oraz ciekawymi prognozami w tym zakresie na przyszłość. Szczególnie atrakcyjne w czasach kryzysu mają być oferowane przez firmę usługi oparte o social media i internet, które są tańsze niż tradycyjna komunikacja. - Tylko klient mający wiedzę na temat danego produktu lub usługi może z niej skorzystać, dlatego pierwszym krokiem do zwiększenia sprzedaży i poprawienia swojej pozycji firm na polskim rynku finansowym powinna być właśnie edukacja - mówi Paweł Tomczuk.
Obecnie w Ciszewski Financial Communication pracuje sześć osób, które obsługują dziesięć firm z sektora finansowego. Spółka chce zatrudnić jeszcze dwóch pracowników na stanowiska client service director oraz account executive wyspecjalizowanego w działaniach social media i internecie.
Dołącz do dyskusji: Agencja Ciszewski PR stworzyła nową firmę