Agencja Bardzo obsługuje reklamowo markę Lech
Agencja Bardzo wygrała przetarg na obsługę ATL-ową marki piwa Lech (Kompania Piwowarska).
Postępowanie przetargowe trwało od kilku miesięcy. Jego przedmiotem było stworzenie nowej platformy komunikacji dla marki Lech. W przetargu trwającym od maja 2019 brało udział 5 agencji (GPD, Bardzo, DDB Warszawa, Plej, Grandes Kochonos).
Platforma przygotowana przez agencję Bardzo obejmuje koncepcję spotów telewizyjnych i innych materiałów dla Lecha Premium i Lecha Free oraz koncepcję komunikacji istotnych dla marki aktywacji - Lech Music, Lech Winter, CSR.
Jest to już druga marka piwna obsługiwana przez agencję Bardzo - w 2018 roku agencja obroniła obsługę piwa Tyskiego wprowadzając platformę komunikacyjną „Przejdźmy na Ty”.
Ostatnia tegoroczna aktywacja reklamowa marki Lech "Leszek przełamuje lody" została przygotowana przez agencję Cut the Mustard (kreacja), Zenith (planowanie i zakup mediów) i Tailor Made PR (public relations, infuencer marketing).
Dołącz do dyskusji: Agencja Bardzo obsługuje reklamowo markę Lech