Agencja Bardzo będzie reklamować Tyskie Gronie, a Saatchi & Saatchi - Tyskie Radler
Kompania Piwowarska wybrała agencję Bardzo do ATL-owej obsługi reklamowej piwa Tyskie Gronie, dla której w internecie będzie pracować Saatchi & Saatchi Poland, odpowiedzialna też za ATL-ową komunikację marki Tyskie Radler.
Agencja Bardzo przygotowała dla Tyskie Gronie nową koncepcję kreatywną reklam ATL-owych, która będzie realizowana w przyszłym roku. Obsługę marki w tym zakresie przejęła z początkiem grudnia.
Poprzednio zajmowała się tym agencja TBWA. Jesienią ub.r. Tyskie Gronie 14-dniowe było promowane jako „świeżo polane”, a wersja podstawowa tego piwa - pod hasłem „Tyskiego najlepszego!”.
Z kolei agencja Saatchi & Saatchi Poland będzie odpowiadać za komunikację Tyskiego Gronia w internecie (m.in. w social media), a od listopada br. zajmuje się już obsługą reklamową Tyskiego Radlera. Tę drugą markę poprzednio obsługiwała Young & Rubicam Poland, na tegoroczny okres letni przygotowała dla niej kampanię pod hasłem „Rześka odmiana”.
Nie podano, ile ani które inne agencje brały udział w przetargach dotyczących tych zleceń.
Saatchi & Saatchi Poland od jesieni ub.r. zajmuje się już obsługą reklamową podstawowego wariantu piwa Tyskie. Wiosną i latem był on promowany pod hasłem „Polski chmiel, polska dusza”, a obecnie trwa kolejna kampania oparta na etykietach z życzeniami i zwrotami grzecznościowymi oraz sloganie „Tyskiego najlepszego!”.
Dołącz do dyskusji: Agencja Bardzo będzie reklamować Tyskie Gronie, a Saatchi & Saatchi - Tyskie Radler