SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Rodzinne rytuały z Małgorzatą Sochą w kampanii sklepów Agata (wideo)

Salony meblowe Agata rozpoczęły nową odsłonę kampanii „Dla każdego coś”. Tym razem Małgorzata Socha pomaga tym razem małżeństwu z gromadką dzieci w wyborze łóżka „do zadań specjalnych”. Autorem kreacji jest agencja PZL.

Salony Agata emisją nowych spotów kontynuują kampanię rozpoczętą w lutym br., która utrzymana jest w zabawnej i humorystycznej konwencji.

Tym razem marka podkreśla, że każda rodzina jest inna, ma swoje upodobania i przyzwyczajenia,  ale mimo to w salonach Agata każdy znajdzie coś dla siebie. Małgorzata Socha doradza małżeństwu z gromadką dzieci, które informują, że będą spać w sypialni rodziców, więc łóżko pełni w ich domu wyjątkową funkcję. Aktorka z przymrużeniem oka podkreśla, że rodziny mają swoje rytuały i warto je pielęgnować.

- Podczas realizacji filmów reklamowych chcieliśmy pokazać sytuację, z którą wielu z nas może się utożsamić. Spot jest przejaskrawieniem rodzinnej prozy życia. Bez wątpienia odbiorcy dostrzegą, jak w lustrzanym odbiciu, własne, codzienne doświadczenia - komentuje Marek Gonsior, dyrektor ds. marketingu Agata S.A.

 

Za koncepcję kreatywną kampanii odpowiada agencja PZL, która pod koniec ub.r. wygrała przetarg na obsługę marki Agata w zakresie opracowania strategii komunikacji oraz realizacji kampanii telewizyjno-radiowych.  

Spotom emitowanym w telewizji towarzyszy akcja 60 rat 0 proc. bez dodatkowych kosztów albo 100 złotych rabatu za każde wydane 1000 złotych. Oferta będzie obowiązywać do 5 sierpnia.

Dołącz do dyskusji: Rodzinne rytuały z Małgorzatą Sochą w kampanii sklepów Agata (wideo)

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
on
kto wymyśla te żenujące teksty?wstyd.Socha musi być mocno pod kreską skoro występuje w najbardziej idiotycznych reklamach w historii telewizji.
0 0
odpowiedź