Rodzinne rytuały z Małgorzatą Sochą w kampanii sklepów Agata (wideo)
Salony meblowe Agata rozpoczęły nową odsłonę kampanii „Dla każdego coś”. Tym razem Małgorzata Socha pomaga tym razem małżeństwu z gromadką dzieci w wyborze łóżka „do zadań specjalnych”. Autorem kreacji jest agencja PZL.
Salony Agata emisją nowych spotów kontynuują kampanię rozpoczętą w lutym br., która utrzymana jest w zabawnej i humorystycznej konwencji.
Tym razem marka podkreśla, że każda rodzina jest inna, ma swoje upodobania i przyzwyczajenia, ale mimo to w salonach Agata każdy znajdzie coś dla siebie. Małgorzata Socha doradza małżeństwu z gromadką dzieci, które informują, że będą spać w sypialni rodziców, więc łóżko pełni w ich domu wyjątkową funkcję. Aktorka z przymrużeniem oka podkreśla, że rodziny mają swoje rytuały i warto je pielęgnować.
- Podczas realizacji filmów reklamowych chcieliśmy pokazać sytuację, z którą wielu z nas może się utożsamić. Spot jest przejaskrawieniem rodzinnej prozy życia. Bez wątpienia odbiorcy dostrzegą, jak w lustrzanym odbiciu, własne, codzienne doświadczenia - komentuje Marek Gonsior, dyrektor ds. marketingu Agata S.A.
Za koncepcję kreatywną kampanii odpowiada agencja PZL, która pod koniec ub.r. wygrała przetarg na obsługę marki Agata w zakresie opracowania strategii komunikacji oraz realizacji kampanii telewizyjno-radiowych.
Spotom emitowanym w telewizji towarzyszy akcja 60 rat 0 proc. bez dodatkowych kosztów albo 100 złotych rabatu za każde wydane 1000 złotych. Oferta będzie obowiązywać do 5 sierpnia.
Dołącz do dyskusji: Rodzinne rytuały z Małgorzatą Sochą w kampanii sklepów Agata (wideo)