Agata Domalska: z Netiology do GMP Advertising
Do zespołu agencji GMP Advertising dołączyła Agata Domalska, były business development manager w Netiology, wydawcy serwisu internetowego mamazone.pl. Będzie pełnić funkcję sales managera.
- Przyjście Agaty jest dla nas dużym wzmocnieniem. Bardzo pomoże nam jej wieloletnie doświadczenie w zarządzaniu projektami oraz budowaniu relacji b2b - powiedział Szczepan Jabłoński, CEO w GMP Advertising.
Domalska była wcześniej także kierownikiem działu sprzedaży reklamy internetowej w Platformie Mediowej Point Grou oraz kierownikiem działu sprzedaży bezpośredniej w należącej do Internet Group, spółce Adnet.
Wcześniej pracowała dla grupy wydawniczej Infor, firmy B2B Media Sp. z o.o., ARC Rynek i Opinia oraz UEC Galeria Sp. z o.o. - Atomic Centre. Prowadziła także własne projekty biznesowe.
Agata Domalska jest magistrem socjologii. Dyplom zdobyła w Instytucie Stosowanych Nauk Społecznych Uniwersytetu Warszawskiego. Ukończyła także podyplomowe studium zarządzania marką w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie.
Dołącz do dyskusji: Agata Domalska: z Netiology do GMP Advertising