SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Agata Domalska: z Netiology do GMP Advertising

Do zespołu agencji GMP Advertising dołączyła Agata Domalska, były business development manager w Netiology, wydawcy serwisu internetowego mamazone.pl. Będzie pełnić funkcję sales managera.

- Przyjście Agaty jest dla nas dużym wzmocnieniem. Bardzo pomoże nam jej wieloletnie doświadczenie w zarządzaniu projektami oraz budowaniu relacji b2b - powiedział Szczepan Jabłoński, CEO w GMP Advertising.

Domalska była wcześniej także kierownikiem działu sprzedaży reklamy internetowej w Platformie Mediowej Point Grou oraz kierownikiem działu sprzedaży bezpośredniej w należącej do Internet Group, spółce Adnet.

Wcześniej pracowała dla grupy wydawniczej Infor, firmy B2B Media Sp. z o.o., ARC Rynek i Opinia oraz UEC Galeria Sp. z o.o. - Atomic Centre. Prowadziła także własne projekty biznesowe.

Agata Domalska jest magistrem socjologii. Dyplom zdobyła w Instytucie Stosowanych Nauk Społecznych Uniwersytetu Warszawskiego. Ukończyła także podyplomowe studium zarządzania marką w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie.

Dołącz do dyskusji: Agata Domalska: z Netiology do GMP Advertising

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl