Advertica wygrała przetarg na obsługę Halfordsa
Halfords - brytyjska sieć handlowa z artykułami motoryzacyjnymi,rowerowymi i turystycznymi - postanowiła oddać budżet agencjiAdvertica.
- Agencja zaprezentowała najbardziej przemyślany planpoinformowania rozproszonej i zróżnicowanej grupy konsumentów.Oprócz umiejętności konstruowania strategii mediów, dużą rolęodegrało doświadczenie w animacjach dla klientów sieciowych orazkreatywne podejście do prowadzenia eventów - powiedziała AgnieszkiŻłobińska z marketingu Halfordsa.
Umowę na obsługę kolejnych placówek w Polsce podpisano do końca2009 roku.
Halfords otworzył swój pierwszy sklep w Polsce we wrocławskimParku Handlowym Młyn. Asortyment sklepu to niemal 11 tys.produktów. W roku 2009 firma chce otworzyć jeszcze kilkaplacówek.
Nowi klienci
Dołącz do dyskusji: Advertica wygrała przetarg na obsługę Halfordsa